Turintieji viešbučius dažniausiai nemažai laiko sugaišta galvodami apie jų interjerą. Tarsi norisi sukurti jaukią aplinką, kuri leistų jaustis taip gerai, kaip kad namuose, tačiau taip pat ir tikimasi prabangos įspūdžio, kurio – priešingai, dažniausiai trūksta namuose.
Žinoma, dažniausiai viešbučio interjeras yra paliekamas specialistams, tačiau net ir tokiu atveju savininko indėlis bei poreikių išsakymas – labai rekomenduotinas.
Svarbiausia – patogumas
Viešbučio interjere svarbiausias turėtų būti patogumas (kaip ir namuose, tiesa?). Klasikinis stilius dažniausiai diktuoja kokybės svarbumą, tai yra, siūlome rinktis tvirtus, medinius baldus, kurie tarnaus ne vienerius metus. Tačiau modernumas dažniausiai neatsiejamas nuo minimalistinių linijų, kurios padeda ne tik klientui gerai jaustis, tačiau ir tvarkytojai nesugaišti daug laiko prižiūrint aplinką.
Suderinti šiuos su stilius ir įtalpinti į patogumo apibrėžimą – galima. Tik tokiu atveju dažniausiai pasirenkami mediniai baldai, kurie dažomi ryškiai. Tai geriausiai apibrėžia modernumo sąvoka.
Tiek daiktų, kiek reikia
Taip, modernumas ir minimalizmas dažniausiai yra labai arti vienas kito, net susipynę, tačiau klasika labai dažnai vadinama to priešingybe, kadangi joje dominuoja kur kas daugiau spalvų, daiktų ir akcentų, kurie neatlieka jokios kitos funkcijos išskyrus estetinę.
O viešbučiuose didelis daiktų kiekis, kad ir kokie jie yra gražūs – reiškia ir nemažas pastangas prižiūrint aplinką. Tai didina sąnaudas, galiausiai, tokios aplinkos dažnai tampa slogiomis, tad ne visada klientai džiaugiasi, ir kaip jau minėjome – tikimasi tarsi jaukios aplinkos, tačiau nesinori, kad ji būtų visiškai tokia pat kaip ir namuose.
Vientisas stilius kambariuose
Viešbučio interjeras, kaip ir bet kokios kitos patalpos erdvės, turėtų būti harmoningos. Tai reiškia, kad viename kambaryje negalima kurti modernaus interjero, o kitame – klasikinio. Tai turėtų būti pritaikoma ir kai kuriamas viešbučio restorano interjeras, holas ar kitos erdvės. Žinoma, kai kurie viešbučiai bando tokius netradicinius sprendimus, kurie turėtų pritraukti unikalios aplinkos mėgėjus, tačiau dažniausiai – tai tik laikina, o galiausiai – viešbučiai lieka be savo veido, kuris ir yra stipriausia reprezentacinė kortelė.
PR