Pixabay / Pexels nuotr.
Gyventojai ir toliau sulaukia melagingų skambučių, kuriuose sukčiai apsimeta „Sodros“ darbuotojais. Siekdami išvilioti asmens duomenis jie pasitelkia įvairius scenarijus. Šie skambučiai nėra susiję su „Sodra“, todėl labai svarbu jokiu būdu neteikti asmeninės informacijos telefonu.
Sukčiai bendrauja rusų arba lietuvių kalbomis. Šią savaitę gyventojai pranešė apie atvejus, kai paskambinę sukčiai informavo apie tariamą įmokų permoką ir prašė asmens duomenų, kad užregistruotų žmogų vizitui „Sodroje“. Anksčiau gyventojams skambinę sukčiai kalbėjo apie galimybę perskaičiuoti stažą pensijoms arba perskaičiuoti ligos išmokas.
Primename, kad „Sodros“ darbuotojai niekada neprašo pateikti asmens duomenų telefonu. Jei kyla įtarimų, padėkite ragelį ir savarankiškai susisiekite su „Sodra“ numeriu +370 5 250 0883 arba el. paštu info@sodra.lt.
Jei sukčiai atsiuntė nuorodą ar nurodė apsilankyti svetainėje, jos neatsidarykite. „Sodra“ nesiunčia pranešimuose asmeninės gyventojų informacijos susijusios su įmokų mokėjimu ar kitais duomenimis.
Visa „Sodros“ klientams skirta informacija atsiduria asmeninėse „Sodros“ paskyrose sodra.lt/gyventojui arba draudejai.sodra.lt. Prie paskyrų jungiamasi saugiu ryšiu, naudojantis elektroninio parašo, elektroninės bankininkystės priemonėmis.
Apie bet kokius bandymus sukčiauti kviečiame pranešti „Sodrai“.
„Sodros“ inform.