„Iki“ praneša apie komandos papildymą – prie prekybos tinklo komandos jungiasi garsūs virtuvės šefai Liutauras Čeprackas ir Dainius Špakauskas bei receptų kūrėja, tinklaraščio „Kitchen Julie“ autorė Julija Steponavičiūtė-Vosylė.
Prisijungę maisto profesionalai padės tobulinti „Iki“ deli prekės ženklo, siūlančio jau paruoštus patiekalus, asortimentą – klientų jau pamiltus gaminius bei prisidės kuriant dar pasirodysiančias naujienas. Siekiama, kad kiekvienas pirkėjas rastų sau tinkamą pasirinkimą – nuo tradicinių lietuviškų skonių iki modernių pasaulio virtuvių patiekalų.
„Mūsų tikslas – pasiūlyti klientams paruoštus valgyti produktus, kurie ne tik taupo laiką, bet ir yra skanūs bei kokybiški. Tikime, kad šių garsių virtuvės guru prisijungimas prie komandos padės dar labiau sustiprinti „Iki“ deli produktų linijos pozicijas rinkoje. Norime būti pirmuoju pasirinkimu tiems, kurie vertina kokybę ir skonį, todėl renkamės dirbti su aukščiausio lygio savo srities profesionalais“, – sako bendrovės „IKI Lietuva“ generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė.
Pasak N. Kvietkauskaitės, prekybos tinklas visuomet siekia formuoti gerą skonį, o viena pamatinių įmonės vertybių – atvirumas naujoms idėjoms. „Tikiu, kad naujai prisijungę komandos nariai įkvėps „Iki“ technologų komandą ir mes galėsime pasiūlyti dar įvairesnį bei kokybiškesnį asortimentą mūsų pirkėjams“, – sako ji.
„Man visada svarbiausia produktų kokybė ir įvairovė, todėl tikiuosi, kad tai ir bus šios partnerystės išskirtinumas. O pirkėjams bus galimybė įsigyti kokybiškus, subalansuoto skonio ir sveikus patiekalus. Savo ruožtu šiose parduotuvėse visada randu produktų tiek tradiciniams, tiek įvairių pasaulio virtuvių patiekalams“, – sako virtuvės šefas Liutauras Čeprackas.
Tinklaraščio „Kitchen Julie“ autorė Julija Steponavičiūtė-Vosylė neabejoja, kad nauja partnerystė suteiks daug erdvės kūrybai. „Sulaukusi pasiūlymo prisijungti prie komandos, sutikau nedelsiant, nes tokia avantiūra gyvenimo kelyje pasitaiko ne kasdien. Labai mėgstu iššūkius, nes žinau, kiek daug galimybių suteikia išėjimas iš komforto zonos. Priėmusi pasiūlymą tapti jų komandos dalimi siekiu asmeninio tobulėjimo ir naujo išbandymo sau“, – sako J. Steponavičiūtė-Vosylė.
Tuo tarpu Vilniuje įsikūrusio restorano „Gurmanai“ šefas Dainius Špakauskas, žinomas dėl savo gebėjimo derinti tradicinius lietuviškos virtuvės elementus su šiuolaikiniais kulinariniais sprendimais, sako partnerystės su „Iki“ rėmuose ketinąs realizuoti savo patirtį.
„Prisijungdamas atsinešu ilgametę ir įvairiapusę patirtį, kurią sukaupiau Lietuvoje ir užsienyje. Vienas iš mano tikslų yra ją įprasminti taip, kad atnaujinama produkcija pranoktų lūkesčius. Džiaugiuosi galimybe veikti įvairiapusėje komandoje, su kuria kartu galime pasiekti geriausius rezultatus“, – įsitikinęs D. Špakauskas.
Privataus „Iki“ prekės ženklo deli linija – ypač plataus asortimento, siūlanti šviežius, kokybiškus ir jau paruoštus patiekalus. Šioje linijoje siūloma salotų ir pietų rinkinių, paruoštų pagal klasikinius lietuvių mėgstamus receptus bei netradicinius, įkvėptus įvairių pasaulio virtuvių. Produkcija gaminama laikantis aukščiausių kokybės standartų ir orientuojantis į šiuolaikinio pirkėjo poreikius: greitą, patogų ir gardų maistą.
„Iki“ pranešimas