Paryžiaus olimpinių žaidynių transliacijose – olimpinės legendos, nacionaliniai didvyriai ir įkvepiantys sportininkai

Parašyta: 2024-07-04 | Kategorija: Lietuva, Naujienos, Pasaulis, Renginiai, Seniūnijos, Trakai |

„Eurosport“ ekspertai 2024 m. Paryžiaus olimpinėse žaidynėse

Olimpinių žaidynių transliuotojas Europoje „Eurosport“ pristatė pasaulinio lygio ekspertų komandą, kuri dalyvaus artėjančių 2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių transliacijose. Buvę olimpiečiai, kurių kolekcijoje – net 132 medaliai, dalindamiesi savo ekspertize sukurs ypatingą patirtį sporto gerbėjams. Savo mėgstamiausių sporto šakų transliacijas Lietuvos žiūrovai galės išvysti „Eurosport 1“ ir „Eurosport 2“ kanalais.

Pirmą kartą po 12 metų į Europą sugrįžtančios olimpinės žaidynės pasižymės įspūdinga olimpine dvasia, o pripažinti sportininkai ir sporto žinovai perteiks įspūdžius sirgaliams visoje Europoje.

Reportažai bus rengiami iš simboliškų ir įspūdingų vietų Paryžiuje, taip pat specialiai įrengtos paryžietiškos „Eurosport“ studijos ant „WBD House“ stogo – tai pirmosios olimpinės žaidynės, kurias „Eurosport“ transliuos kaip „Warner Bros. Discovery“ (WBD) dalis. Iš viso transliuotojas parodys 2024 m. Paryžiaus olimpines žaidynes 47 šalyse ir 19 kalbų.

„Eurosport 1“ kanale daugiausia dėmesio bus skiriama aukščiausios klasės sporto šakoms, tokioms kaip lengvoji atletika, plaukimas, gimnastika ar dviračių sportas, o per „Eurosport 2“ bus transliuojamos naujos kartos sporto šakos.

„Kaip olimpinių žaidynių namai Europoje, „Eurosport“ komanda yra neprilygstama olimpinių žaidynių ekspertizės ir patirties požiūriu. Surinkome neįtikėtiną daugiau nei 100 geriausių olimpiečių iš visos Europos komandą, kuri per 19 žaidynių dienų dalinsis aukščiausios klasės įžvalgomis, analize ir pramoginiu turiniu. Remdamiesi savo asmeninėmis patirtimis olimpinėse žaidynėse, jie pristatys svarbiausias žaidynių akimirkas sirgaliams visame žemyne“, – sako Scott Young, „Warner Bros. Discovery“ vyr. viceprezidentas turiniui, gamybai ir verslo operacijoms.

Medalininkai, įkvepiančios ikonos ir sporto žvaigždės

Ekspertų komanda, kurios bendrame kraityje – 132 medaliai (iš kurių 47 – aukso) ir 244 pasirodymai olimpinėse žaidynėse, gerbėjams pasakos sportininkų istorijas ir suteiks unikalų žvilgsnį iš vidaus, kurį gali perteikti tik patys išgyvenę nepakartojamą olimpinę patirtį.

Gausiame nusipelniusių „Eurosport“ ekspertų sąraše yra 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinio gimnastikos aukso medalio laimėtojas ir pasaulio čempionas vokietis Fabianas Hambuechenas, olimpinio dviračių treko aukso medalio laimėtojas ir 14 kartų pasaulio čempionas prancūzas Arnaudas Tournantas, 2004 m. Atėnų olimpinių žaidynių septynkovės čempionė švedė Karolina Kliuft, dukart olimpinis irklavimo čempionas ir septyniskart pasaulio čempionas anglas Jamesas Kracknelis bei dukart olimpinis plaukimo čempionas ir penkiskart pasaulio čempionas prancūzas Alenas Bernaras.

Kartu su kitomis žvaigždėmis, tokiomis kaip gimnastė iš Rumunijos Catalina Ponor, anglų dviratininkė Joanna Rowsell, ir lengvaatletis iš Lenkijos Robertas Korzeniowskis, „Eurosport“ sirgaliams užtikrins nepamirštamą didžiausio pasaulyje sporto renginio stebėjimo patirtį.

Pirmosiose olimpinėse žaidynėse Europoje per 12 metų – naujos partnerystės

Pirmą kartą po 2012 m. Londono olimpinių žaidynių sirgaliai visoje Europoje gali mėgautis svarbiausiais olimpinių žaidynių momentais geriausiu transliacijų laiku, nes „Eurosport“ švenčia olimpines žaidynes namuose. Susidomėjimas partnerystėmis dar niekada nebuvo toks didelis – „Warner Bros. Discovery“ pritraukė rekordinį kiekį rėmėjų su naujais ir sugrįžtančiais partneriais, įskaitant „Bridgestone“, „Samsung“ ir ADP.

Naujos partnerystės su pasaulyje pirmaujančiomis socialinės žiniasklaidos platformomis, įskaitant „Snapchat“, leis olimpines žaidynes pristatyti naujiems gerbėjams per išskirtinį užkulisių turinį, taip išplečiant žaidynių pasiekiamumą.

Dar daugiau naujovių

„Warner Bros. Discovery“ taip pat pasitelkia visą savo mėgstamų vartotojų prekių ženklų ir intelektinės nuosavybės portfelį, kad sukurtų kuo įvairesnį turinį. Kultiniai „Beprotiškų melodijų“ („Looney Tunes“) personažai susivienys, kad parodytų žiūrovams ko reikia olimpinei sėkmei pasiekti. Taip pat, apie įvairių olimpinių sporto šakų pavojus ir spąstus žiūrovai išvys naujuose „Beprotiškos melodijos: sportas paprastai“ („Looney Tunes: Sports Made Simple“) aiškinamuosiuose filmukuose.

Kartu su originaliu turiniu, kuris bus pradėtas rodyti prieš olimpines žaidynes, šiandien, liepos 3 d. pasirodys „Eurosport“ sukurtas dokumentinis filmas „Rugpjūčio 4 diena – olimpinė odisėja“ („4 August – An Olympic Odyssey“), kuriame analizuojami svarbiausi šios dienos istorijos momentai.

Nuo Džesio Ovenso, pažeminusio Hitlerį 1936 m. Berlyne, iki Francinos Blankers-Koen, 1948 m. Londone sugriovusios prietarus apie lytį, amžių ir motinystę ir „super šeštadienio“, sukrėtusio Didžiosios Britanijos komandą 2012 m. Londone – filmas „Rugpjūčio 4 diena – olimpinė odisėja“ parodys gerbėjams svarbiausias olimpinių žaidynių istorijos akimirkas.

Po paskutinių vasaros olimpinių žaidynių kaip „Discovery“ 2020 m. Tokijuje, transliuotojas buvo pasiekęs rekordinį įsitraukimą. Transliacijas iš Japonijos sostinės per televiziją ir skaitmeninėje erdvėje žiūrėjo daugiau nei 175 mln. žiūrovų, 13 kartų daugiau nei 2018 m. žiemos olimpinių žaidynių transliacijas. Dar beveik 200 mln. žmonių žiūrėjo transliacijas per partnerius, su kuriais „Discovery“ sudarė sublicencijos sutartis, įskaitant 45 nemokamai rodomus nacionalinius transliuotojus visoje Europoje.

Apie „Warner Bros. Discovery“:

„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus. Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite