Šiandien Vytauto gatvėje, Lentvaryje atidaryta nauja prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė, į kurios statybas bei įrengimą bendrovė „Maxima LT“ investavo beveik 1,7 mln. eurų. Nauja didesnė „Maxima X“ tankiai apgyvendintoje miesto dalyje atidaryta vietoje anksčiau netoliese veikusios to paties tinklo parduotuvės.
„Aktyviai įgyvendindami užsibrėžtus plėtros planus, dar metų pradžioje įvertinome ir naujos parduotuvės poreikį Lentvaryje. Nors šiame mieste jau veikė dvi mūsų parduotuvės, atsižvelgdami į kintančius pirkėjų poreikius, priėmėme sprendimą vietoje vienos iš jų atidaryti naują – erdvesnę ir patogesnę miesto gyventojams. Kaip ir anksčiau veikusi „Maxima X“, nauja parduotuvė įsikūrė toje pačioje tankiai apgyvendintoje miesto dalyje, patogesnėje vietoje. Taigi tikime, kad joje lankytis ir apsipirkti vietos gyventojams bus dar patogiau“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Daugiau kaip 750 kv. metrų prekybinio ploto parduotuvėje pirkėjai ras visas reikalingas kasdienes prekes ir maisto produktus, galės rinktis iš plataus šviežio maisto, vaisių ir daržovių asortimento. Kitaip nei šiame mieste jau veikusiose tinklo parduotuvėse, joje pritaikytas naujas prekybos salės suplanavimo modelis, pradėtas diegti naujose ir atnaujinamose „Maximos“ parduotuvėse. Šis modelis leidžia suvienodinti to paties formato parduotuvėse esančių prekių lentynų ir vitrinų išdėstymą, kad bet kurioje „Maximoje“ pirkėjai galėtų greičiau ir paprasčiau rasti jiems reikalingas prekes.
Greta pagrindinės maisto prekių parduotuvės čia įsikūrė ir „Eurovaistinė“. Taip pat, šalia parduotuvės įrengta ir pastebimai didesnė nemokama automobilių stovėjimo aikštelė, prie įėjimo – specialios stovėjimo vietos dviračiams. Parduotuvės infrastruktūra pritaikyta neįgaliesiems – įrengtas platus įėjimas, taip pat platūs praėjimai tarp prekių lentynų ir kasų.
Atidarymo proga pirmieji naujos parduotuvės lankytojai vaišinami karšta kava ir arbata, šviežiais kruasanais. Iki gruodžio 10 d. jų taip pat lauks ir specialios atidarymo nuolaidos iki daugiau kaip 50 proc., o pasinaudojus „Ačiū“ kortele tris mėnesius nuo parduotuvės atidarymo datos į ją sugrįš net 10 proc. pirkinių sumos.
Šį rudenį „Maxima LT“ pradėjo intensyviausią šių metų plėtros etapą, kuris tęsis iki pat metų pabaigos. Šiuo metu bendrovė atidarė jau 9 naujas ir atnaujino 13 tinklo parduotuvių. Skaičiuojama, kad metų pabaigoje, investicijų suma skirta 2016 metų plėtrai sieks 34 mln. eurų.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 240 „Maxima“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Prekybos tinklas „Maxima“, Lietuvos vartotojų nuomone, yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.
Justinas Petkus,
„Maxima LT“ komunikacijos vadybininkas