Kaip sniego griūtis įgauna pagreitį, taip tarsi nuo kalno rieda įvykiai, susiję su prekybos centro statyba ir Trakų autobusų stoties rekonstrukcija. Kai prieš ketverius metus buvo pastatyti naujieji Trakų turgaus paviljonai ir sutvarkytos prieigos, visų akys nukrypo į autobusų stotį. Seniai nebeatrodanti taip, kaip turėtų atrodyti miesto vartais vadinama stotis, kelia ne tik trakiečių nepasitenkinimą, bet ir atvykstančiųjų nuostabą. Vos pradėjusi eiti pareigas šio reikalo ėmėsi jauna, energinga, aukštos moralės ir garbingos politinės kultūros liberalė merė Edita Rudelienė. Jai į pagalbą atskubėjo savivaldybės administracija, tuomet vadovaujama direktoriaus Jono Liesio (šiuo metu LR Seimo narys) ir tarybos daugumos komanda. Kiekvieną kartą nors kiek pajudėjus, nepraleidžiama proga kuo nors pasigirti, nors toli gražu ne visada eiliniams gyventojams yra valdančiųjų proveržis ir pokyčiai yra įžiūrimi. Dar blogiau, vienas šaukštas deguto galutinai apdergė visas kelių metų pastangas. Ir tas šaukštas – skandalingasis Trakų autobusų stoties rekonstrukcijos projektas.
Balandžio 9 d. Vilniaus apygardos teismas, veikdamas Lietuvos Respublikos vardu, nusprendė tenkinti Vilniaus apygardos prokuratūros prokuroro, ginančio viešąjį interesą, ieškinį – pripažinti UAB ,,Trakų autobusai“ ir UAB ,,Trastas“ 2016 04 26 mainų sutartį negaliojančia; iš atsakovų UAB ,,Trakų autobusai“ ir UAB ,,Trastas“ išieškoti po 787, 50 euro žyminio mokesčio. Taigi, viskas taip blogai, kad blogiau jau kažin ar gali būti. Valdantieji, apeidami įstatymus, darė viską, kad Trakuose šaknis ilgam įleistų verslininkas D. Nedzinskas.
,,Aš turiu teisėtus lūkesčius, teisėtus interesus visame šiame procese. Būna kartais, kad žmonės procesus stabdo, daro žalą. Nacionalinio parko vadovas, mano paskaičiavimais, jau yra padaręs man pakankamai didelę žalą ir dabar ji bus dar didesnė, todėl kažkas ją turės kompensuoti. Būtų labai gerai, kad ją kompensuotų ne mokesčių mokėtojai, o tie valdininkai, kurie ją padarė“, – sakė D. Nedzinskas. Pritariame šiai nuomonei ir esame tikri, kad atsakingi valdininkai privalo atlyginti materialinę žalą, ir sugrąžinti gerą vardą politikams Trakuose. Juk ne visi buvo ,,užliūliuoti“ ir pasidavė šiai mainų avantiūrai (Priminsime, kad Tuo metu LSDP frakcijos nariai J. Abucevičienė, A. Gedminienė, A. Kandratavičienė, Š. Ūsas, V. Zalieckas ir A. Zaleckas balsavo prieš mainų sutartį).
Visi reikalai jau yra nuėję taip toli, kad galutinai išsispręs tik tebesitęsiančiuose teismuose, o mums žemės mirtingiesiems, būtina žinoti, kad yra dar ir kitas teisingumas – moralinis. LSDP Trakų skyriaus mano, kad turi būti aiškiai įvardinta, kiek mokesčių mokėtojams kainavo bylinėjimasis teismuose ir kas sumokėjo išlaidas.
Trakų autobusų stoties rekonstrukcijos projektas neabejotinai bus įrašytas istorijos puslapiuose kaip vienas gėdingiausiu ir labiausiai dumiančių žmonių akis projektų. Neleisime, kad tokie ir panašūs ,,darbai“ rastų vietos kuriant visų mūsų ateitį.
Dvasingumas yra žmogiškosios egzistencijos dalis, o gera politiko reputacija – sėkmės garantas jo veiklai ir žmonių pasitikėjimui. Ar turės pilietinės ir politinės drąsos merė Edita Rudelienė, Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdžio Trakų skyriaus nominuota kandidatė, merų rinkimuose ištarti: „Aš klydau.“
LSDP Trakų skyriaus informacija
Užs. Nr. 266