Adrienn / Pexels nuotr.
Melagingų skambučių metu iš skirtingų telefono numerių skambinantys sukčiai dažniausiai kalba rusų, kartais lietuvių kalba. Jie prisistato „Sodros“ darbuotojais, prašo gyventojų asmens duomenų. Sukčiai informuoja apie galimybę perskaičiuoti stažą pensijoms arba perskaičiuoti ligos išmokas.
Svarbu prisiminti, kad „Sodros“ darbuotojai niekada neprašo gyventojų pateikti jautrios asmeninės informacijos telefonu. „Sodros“ klientai aptarnaujami tik juos iš anksto identifikavus saugiu būdu.
Norint gauti asmeninę informaciją telefonu (+370) 5 250 0883, reikalingas Kliento identifikavimo kodas – KID. Tai unikalus kodas, kurį padiktavus, „Sodros“ konsultantai suteikia informaciją apie kliento asmens duomenis ir gali pakomentuoti jo konkrečią situaciją.
KID kodą galima gauti dviem būdais: prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba apsilankius bet kuriame „Sodros“ skyriuje su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu.
Visą svarbią informaciją klientams „Sodra“ siunčia per asmenines paskyras www.sodra.lt/gyventojui. Prie paskyrų jungiamasi saugiu ryšiu, naudojantis elektroninio parašo, elektroninės bankininkystės priemonėmis.
„Sodra“ ragina gyventojus likti atidiems ir sulaukus įtartinų skambučių, nepradėti pokalbio su sukčiais. Taip pat kviečiame apie tokius ar panašius bandymus sukčiauti pranešti „Sodrai“ el. paštu info@sodra.lt.
„Sodros“ inform.