Virtualus Kalėdų senelis laukia vaikų skambučių!

Parašyta: 2024-12-09 | Kategorija: Lietuva, Namai, Naujienos, Pramogos, Seniūnijos, Trakai |

Dirbtinio intelekto (DI) ir biometrinių technologijų įmonė „Neurotechnology“ pristato unikalią galimybę pabendrauti su Kalėdų Seneliu. Naudojant dirbtinio intelekto technologijas, įmonė sukūrė pokalbių sistemą, kuri leidžia telefonu paskambinti virtualiam Kalėdų Seneliui ir bendrauti su juo lietuvių kalba.

Tim Mossholder / Unsplash nuotr.

Kalėdų Senelio linija skirta vaikams (jaunesniems nei 14 metų – su tėvų priežiūra), šeimoms ir visiems norintiems susisiekti su Kalėdų Seneliu. Paskambinus jam galima užduoti klausimus, sulaukti kalėdinio sveikinimo ir gyvai bendrauti. Pokalbių linija yra prieinama telefono numeriu +37065004733. Pati paslauga yra nemokama, o pokalbio kaina priklauso tik nuo vartotojo ryšio operatoriaus taikomų tarifų.

„Norime kurti technologijas, kurios džiugintų ir būtų prieinamos plačiajai visuomenei. Kalėdų Senelio pokalbių sistema – tai puikus pavyzdys, kaip dirbtinis intelektas gali sukurti unikalią ir suasmenintą patirtį“, – sakė „Neurotechnology“ natūralios kalbos apdorojimo (NKA) skyriaus techninis vadovas Artūras Nakvosas.

Sistema yra demonstracinio pobūdžio ir skirta tik informaciniams bei mokomiesiems tikslams. Ji nėra naudojama komerciniais tikslais ir joje nepateikiami pasiūlymai pirkti ar parduoti prekes ar paslaugas. Skambindami vartotojai sutinka su papildomomis sąlygomis ir duomenų tvarkymu, kaip paskelbta adresu https://netgeist.ai/lt/ai-based-santa-phoneline. Pokalbio duomenys tvarkomi tik pokalbio metu, įrašai nedaromi.

Natūralios kalbos apdorojimo sprendimai, skirti lietuvių kalbai

Kalėdų Senelio linija apdoroja užklausas pasitelkus balso transkripcijos technologiją (angl. speech-to-text), kurią tuomet didysis kalbos modelis (DKA) apdoroja ir sugeneruoja atsakymą, o galutinis rezultatas pateikiamas atliekant balso sintezę (angl. text-to-speech). Tokiu būdu sistema gali suprasti užklausos esmę ir pateikti tikslų, kontekstu pagrįstą atsakymą. Tai pirmoji automatizuota kalėdinė telefono linija lietuvių kalba, sukurta pasitelkus DI technologijas.

„Ilgametė patirtis dirbtinio intelekto srityje įkvepia mus ieškoti naujų būdų, kaip pritaikyti natūralios kalbos apdorojimo technologijas. Mūsų tikslas – praplėsti lietuvių kalba veikiančių automatizuotų paslaugų galimybes. Siekiame kurti ir tobulinti pokalbių robotus bei virtualius asistentus, kurie ne tik raštu, bet ir balsu galėtų suteikti reikalingą informaciją“, – teigia „Neurotechnology“ DI sprendimų vystytojas Vytas Mulevičius.

„Neurotechnology“ kuria dirbtiniu intelektu paremtus NKA sprendimus, skirtus automatizuoti komunikaciją, naudojant teksto ir kalbos atpažinimą. Šios technologijos užtikrina 24/7 klientų aptarnavimą ir yra naudingos įvairiose srityse, įskaitant valstybines institucijas, skambučių centrus ar klientų aptarnavimo skyrius, kur tenka valdyti didelius skambučių srautus.

Įmonė suteikia galimybę pritaikyti sistemą pagal individualius užsakovo poreikius. Tai apima sistemos apmokymą naudotis konkrečia informacija apie užsakovą, jo siūlomas paslaugas ar produktus, siekiant užtikrinti tikslius ir klientui pritaikytus atsakymus.


Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami video

Taip pat skaitykite